tisdag 30 juni 2015

Swirlydoos RR May, festival och skrotbilar =)

Hej =) Satt och letade bland mina foton och hittade denna layout som jag glömt att blogga. Ytterligare en Round Robin layout där vi haft en liftkedja. Temat var tekniker och jag hamnade i gruppen som skulle använda mist och ink.




Nu är det äntligen sommarvärme och semester! I helgen som var gjorde jag något jag aldrig gjort! Min dotter "lurade" ner mig på Bråvalla festivalen. Måste säga att jag är så glad för att jag åkte och samtidigt tänker jag ; varför  har jag aldrig åkt på festival tidigare?
Det var fantastiskt kul på alla sätt och vis. Bra artister, välordnat och lugn fin camping. Gillar att de har alternativet "lugn och grön camping" som verkligen var just det. Så det lär bli fler festivaler framöver. Vi åkte mest ner för att se Lasse.... men såg även Backyard Babies, KSMB, Kent, Norlie och KKV, Maskinen och somnade till tonerna av Sabaton som vi inte orkade se då benen var trötta.



Igår var vi på ett annat annorlunda spännande äventyr. Leo älskar allt som har med bilar och göra och då främst gamla skrotiga bilder. Så vi tog oss en tur till en bilskrot här i närheten som han läst om och sett bilder från i en bok han lånat på biblioteket. Några riktigt läckra foton tog vi =).




tack för titten =)

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)